You can't read my pokerface

Cheese

Allvarligt, jag tror att mina föräldrar har någon radar eller nått. Varje gång jag har bestämt mig för att plugga börjar dom bråka. Jag kan inte koncentrera mig då! Hur lätt är det när dom sitter och skriker på varann? Det enda jag vill göra just nu är att fara här ifrån. Jag tror visst att dörren står öppen hos anna, får helt enkelt plugga inatt istället då dom jäser i soffan.

Min räddning i nuläget är musik, det gör allt mycket bättre! Just nu är det faktist:
Pussycat Dolls - When I grow up
Kat Deluna - Run the show
T.I - Whatever you like

Några låtar som känns som klassiker redan. Ska försöka hitta lite musik till datorn också, jag har ju inge kvar sen omformateringen. Har börjat med att försöka få hem senaste av brittan (blev faktist just klart) vilken början va? ;D

Har hon gjort pokerface förresten?? Det står ju feat. Lady gaga?

Fattar ni hur mycket popcorn jag har i sängen just nu, haha. Man kan tro att vi hade popcorn-krig här igår men så var inte fallet. Det var lugnt och skönt, underbart helt enkelt så länge det varade.

Igår blev det iaf modevisning under kvällen. Det var Kii som visade upp nya grejer inför vintermörker och fest. Jag spelade in massor på film men det vet jag inte om jag kan ladda upp här? Det var faktist en bra fråga.. får fundera på det. Vi stannade kvar och kollade på ett halvkänt band som heter Khumalo tror jag bestämt. Det var en kille som jobbar på skolan som är med där och rappar, Micke, för er som vet. Riktigt kul att se med dansunderhållning också av grabbarna från skolan. Hela tiden önskade jag att Diellza hade vart där, du hade uppskattat det!

Nu ska jag fara iväg till Anna, förhoppningsvis sova över där. Vi ser vad som händer helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0