Yes, we can

Kom nyligen hem från Sundsvall efter en lååång och jag kan säga att mina fötter är inte lite ömma nu. Dom är inte byggd för att gå runt i sju timmar med. Och inte mycket köpt blev det heller - en kofta från Vero Moda och två filmer (Sweeney todd & Sin city)

Men men, nu väntar jag bara på paketet från halens.
Iaf; det är inte så mycket som händer i veckan. Blir att plugga och förbereda inför mocks! Och till det säger vi IB:are TACK!? Finns inget bättre sätt att spendera sin fritid innan jul än att plugga hysteriskt. Finns bara inte...
Christmas party på onsdag! Gröt, Secret Santa, julsånger och lekar. Glöm inte dekorationer som vi kan göra fint med! :)
Blablabla jag har inget vettigt att säga så hejdå!

// Reddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0