Point of origin by Reddie

The fairytale is just an imagination. Wake up and smell the coffee,

you two weren't that close to each other and you barely met the man.

It was justified. An old man dies and a young girl lives.


But at the time it felt right. Every act and every word.
If time could be frozen I would do it.

Freeze the smile, the words and the surrounding.

Freeze the memories in my imaginative head.


Be done with it. They don't deserve your screams and he can't hear them anymore.

Är så otroligt less på alla som klagar över sitt liv, allt som händer och allt som Inte händer! Sen när slutade vi respektera och uppskatta det vi har och allt som är bra! jag förstår inte hur man bara kan se det dåliga i saker när man annars har ett helt okey liv. Anpassa till det "dåliga" då och get over it. Det som gör mig ännu mer förbannad är att jag också gör det hela tiden. Det är så otroligt sällan man uppskattar det man har och helt ärligt så blir jag bara arg när jag tänker på det. Men det är inte förvånadsvärt, inte heller nytt.

Just in case om någon undrar varför jag verkar så otroligt djup och irriterande så är jag bara trött. Har just sett Sin city som jag köpte i sundsvall och den ägde. Mycket bra. 5 av 5 nånting. Ska börja lägga mig till sängs nu iaf som jag egentligen borde ha gjort för ett tag sen. Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0