First update from reddie

Well, reddie here. Och för dom som inte vet så är det Jenny. Vi är fyra tjejer som delar på denna blogg och det är moi (reddie), kajsa (krazie), emma (cheese )och lina (blondie). We are all walking our way so to say.

Fredag v 48; Mattelektion på morgonen, hål i 1½h och sen engelska. Har slutat sen ett tag tillbaks nu så jag sitter hemma vid köksbordet, dricker en kopp kaffe och knapprar på bärbara datorn. Min och mammas ubersöta hund sitter nedanför mig och kollar upp. Han vill ha uppmärksamhet och får han inte det så skäller han. Vi har skämt bort han lite har jag märkt, men det är lugnt. 

Kom på att jag har varit ett väldigt bortskämt barn. Varför var jag det? Jag hatar bortskämdhet...
skämt åsido. I morgon blir det en roadtrip till sundsvall (Så långt!?) som innebär shopping och Ikea. Jag älskar att fara dit för att vi äter jämt middag där, Ikea köttbullarna är ju godast!

 And I want it nowSommarminne.

jag ska bara slutligen innan jag fyller på kaffet ge ett tips på två bra låtar som jag verkligen aldrig kan lessna på!
Ron pope - A drop in the ocean
Flipsyde - Angel
Och jag vet, they are so last year. Men lyssna på texterna, you can never get tired of the lyrics in these songs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilken snygg bild shiiieit xhellza

2008-11-28 @ 14:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0