Bölevägen, det är väst på stan va?

Cheese

Det där måste ha vart världens kortaste fest, med världens roligaste taxiresa och världens lugnaste efterfest.

Klockan är nu 05.06 och jag är lycklig över att säga att nu är det första advent! Så glöm inte pyntet och tända ljuset under dagen. Själv lär jag nog sova, utom kanske en tur till stan för att kika på skyltsöndagen och dricka glögg.

Vi skulle ju då som sagt på fest så Robin och Kalle plockade upp oss med taxi strax efter mitt senaste inlägg. Taxi-chauffören började bra med att parkera på gräsmatten (men det syns ju inte med all snö, hallå?) Sen visade han sig vara världens skönaste som aldrig satt sin fot i Umeå tidigare verkade det som. Framme på festen mötte vi de allra sist
att pallra sig därifrån så vi fick hoppa in i taxin när han vänt längre in på gatan.
"Nu ska vi tillbaka" sa vi, så vad gör taxichauffören?
- jaha vilken gata var det?
o Bölevägen
- Och det ligger på... väst på stan? Hahaha, vi var väst på stan för tillfället, så näe
- haha näe teg. Of we go och han svänger höger mot umedalen istället för vänster mot e4an. Så jäkla skön! Haha

Nu ska jag och annapanna äta nå mackor och dricka te innan vi stupar isäng, sliten krigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0