I have a dream

Redhead
Jadu, jag sitter här och drömmer mig bort när jag egentligen borde plugga Enviromental systems. Vet att det är uttjatat med mocks men jag är jättestressad över det så plugg måste göras vare sig man vill det eller inte. smart sagt va :P

Som sagt, jag drömmer mig bort. För att ni ska veta till vars så har jag målat en fin liten bild att illustrera med.

Nu försvann allting jag hade skrivit så jag får skriva om det. Tveksamt att det kommer bli lika perfekt som förut...jag skojjar...! på bilden ser ni en strand, en sol och vatten och det är det jag drömmer mig bort till just nu. Jag har en dröm att få åka utomlands nån gång snart bara för att kunna steka på stranden på dagarna och ta det lugnt *host* på kvällarna. Frågan är ju vars man ska åka. Spanien kanske skulle vara nice? Men då måste jag lära mig spanska..det är en sak som jag vägrar göra. Aldrig i hela mitt liv att jag tänker resa till ett land där ingen jävel kan prata engelska med mig och jag förstår inte ett ord på menyn! Det gjorde min mattelärare nämligen när han var i tyskland och skulle beställa mat. Han beställde vad han trodde var korv som visade sig vara korvsmet med isterbitar i! seriöst usch....

Nu ska jag fortsätta med plugget men återvänder i morgon för att uppdatera. det händer saker i morgon kväll och jag taggar ;) Bye :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad söt bild :) :) :) hoppas du har det bra

2008-12-04 @ 20:19:07
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Krazie

Va fin illustration! med paintbilder går det sällan fel ;)

Tur man är smart och läser spanska då (A)

2008-12-05 @ 00:04:55
Postat av: Schteek

Haha gu va söt bild :) Jo vi alla drömmer oss bort, och jag måste ju säga att utlandsreser hjälper till ganska mycket just med att drömma sig bort :D

2008-12-05 @ 07:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0