6 december

Det var sannerligen en bra dag igår. Mina beställda kläder kom och de mesta är jättefint!
Gårkvällen spenderades som sagt hos jocke på haga. Det blev mycket guitar hero som jag och maya ägde sönder på btw, jag fick tillbaks min kamera som har varit borta i typ 2 månader utan att jag vetat om det, mustafa kom förbi och det var trevligt och jag fick äta jordnötsrutor från nattöppet typ klockan ett på natten :) Otroligt bra kväll.


We are focused


Lite roligt att ingen kollar in i kameran. Frida till höger.

Nu förstår jag inte varför jag inte kan ordna att den här texten är till vänster men okidoki. Det blir hemmakväll för mig idag, känner att jag kommer inte dra mig ur sängen nått än på ett tag.  Hoppas att hinna se filmen "Tristan och Isolde".
Jag ska ta och plugga lite nu (?) om jag kan slita mig från msn vilket förmodligen inte kommer lyckas. I blame you Joel.
Och jag har minimalt med pengar på mobilen så svara på sms blir bara i nödfall. I want free sms...
Man kan inte få allt man vill ha :) Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Skicka bilderna till mig genast unga dam! :P

2008-12-06 @ 22:59:32
Postat av: ewe

varför sitter alla med mobilerna uppe? :S var det när ni filmade guitar hero? :P

2008-12-07 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0