A million thoughts run through my mind, every night when I need to close my eyes

Cheese

Nu har jag julpyntat lite här på bloggen, kommentarer på det?

Kajsa, you rock my world! Jag och Blondii var och hälsade på i den nya drömkåken och det var hur fint som helst! Jag ska verkligen inte klaga på julgodiset heller, eller ja, om det var julgodis? Kanske konfektyr passar bättre. Ni kommer att få det helt underbart där men jag vill lägga till en sak på min önskelista, leta fram kameran din, ta fina bilder! Skicka till mig om du vill att jag ska redigera nått annars så blogga! Vi vill ju få upp läsarsiffrorna lite och du är ju den som är bäst på det!

Om mindre än 8 timmar ska jag stiga upp och förbereda mig mentalt för mocks. Just nu känner jag bara, ett lugn. Det kommer att gå bra helt enkelt!

Idag fick jag veta att min morfars syster har gått bort. Varje gång vi var ute på holmön brukade kusinerna och mormor följas åt och hälsa på henne och så har det alltid varit. I helgen var det begravning för bonden som bodde granne med farmor och farfar ända sen vi var små. Även han kommer att lämna ett tomrum. Mest av allt är det min mormor respektive farmor och farfar som kommer att ta åt sig hårdast av det här, men det hindrar ju inte att det känns tungt även för mig och kusiner.

Det blir nog värre när vi kommer till ön.

Hur som helst firas julen på holmön i år om jag inte nämnt det och Cecilia ska med! Jippii säger jag! I år ska jag ladda upp med gossipgirl och greys anatomy + huset med den blinda verandan. Känns som att man vill åka ut rätt tidigt i år? Hur som helst Cissi så tänkte jag komma ner till dig i Sundsvall någon dag framöver, jag måste shoppa på Only! Jag behöver ju svarta jeans och mina alltime favourite jeans är från Only, så jag bestämde mig precis för att fortsätta köra på dom. Har kollat in hemsidan en del, som de flesta vet http://se.only.com

Annars blir väl nyår i Pite, jag hoppas iaf, imorrn får vi veta. Imorrn ska jag också på stan med Anna, efter mocks i svenska och enviro. Vilken dag.

Förresten blir det innebandyträning på torsdag! Bara titta förmodligen men ändå! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0