Det hänger på magkänslan

Cheese

Alldeles nyss kom jag in från den första promenaden på väldigt länge, jag ska springa iväg och göra mig en kopp te för att få upp värmen så brb!

Nu jäklar, nu är jag tillbaka med pyjamasbyxor, flufftofflor och en kopp med lingonlängtan. Mm, det var längesen kände jag, nu blir det mycket te framöver!

Jag ska ta och göra en liten utrensning av kroppen nu, riktigt orkar vill jag inte gå in på men det kommer att bli en förändring av matvanor. Varför kan man fråga sig? Ja helt enkelt för att jag inte har mått särskilt bra under en längre period nu. Idag gick jag hem från skolan pga. det här och efter en lång tupplur kändes det mycket bättre. Nu ikväll har jag som sagt gått på en långpromenad på 1,5-2h vilket var jätteskönt och uppfriskande.



Frukt är gott, och bra för magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0