Trippin

Redhead
Här sitter man mätt och belåten och funderar på de många klädval man har tills ikväll. Eller många och många men tillräckligt för att man ska bli tveksam. Det blir en soft kväll hos jocke med bra människor och bra musik :) Och underbara filippa som bjöd mig på en lite försenad födelsedagfest som jag inte kan komma på. Är synd tycker jag men jag tackar för erbjudandet :)

Förövrigt så har milton lärt sig att gå i korgen, nånting som han måste göra medans vi äter har vi bestämt. Efter tio försök att springa in i morsans sovrum så la han sig på sin matta och somnade. Så trött blev man av det..

Ikväll sover jag på Linas bäddsoffa.
Nu så ska jag börja torka håret, klä på mig och sen tagga vidare!
Vi höörees!

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du inte kunde komma, men vad bra att du hade kul iaf! vi hade det N-I-C-E iaf!

2008-12-07 @ 01:28:50
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0