Tankeverksamhet, what to do?

Cheese

Nu ska jag checka av what to do för imorrn, som jag gör varje kväll, i huvudet. Det är inge bra, man blir stressad. Mycket bättre att som Anna gör, tänka igenom vad som hänt under dagen.
  • Springa på bandet + ryggträning
  • Plugga inför lektionerna dagen efter (ma, eng)
  • Sjukgymnasten
Det kanske jag egentligen skulle göra.. Jag gör båda!
  • Lämnade igen Hannas kläder från i fredags
  • Business, låtsades fatta nått
  • Golunch! Nuggets och sötsur
  • Klassråd, fått igång Englandsprojektet
  • Pluggade matte på hålet (kosshörlurar + SonyEricson megabass = supermegadunkadunka)
  • Mattelektion, vikarie, derivata (16-24=5?)
  • Prata med kusin på telefon, tagga nyår?
  • Middag, prinskorv och julkänsla
  • Plugga matte
  • Umgås lite med Dennis, trött!
  • Äta morötter, mmmmmm
  • Blogga, läsa english, issues of control, lyssna på Veronica Maggio - I staden växer inga blommor
Det va ju mycket roligare, haha, tack Annapanna för tipset! Nu ska jag börja tänka så istället. Vi ses imorrn!

Tagga nyår?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tagga nyår? :P

2008-12-02 @ 16:27:19
Postat av: anna

naww varsågod ! hahaa

2008-12-02 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0