Pointers

Cheese

Okej, någon i min närhet har gått bort. Det betyder begravning. Det brukar vara ca. 2 veckor efter. Det betyder merry fucking christmas. Sen vet man ju aldrig hur hon ville ha det, vi får se vad som händer. Det är inget jag kan påverka.

Nu blir det flyttcirkus igen, jag hoppas det blir sista gången. Måndag skulle det va visning där vi bor nu. Det är endast jobbigt, mest pga. hur de där hemma reagerar på sånt. Ta mig härifrån. Kan komma tillbaka när allt är över.

Let go and let live, är det så man säger? Det händer förmycket i mitt liv just nu. Jag behöver att omges av positiva tankar, var hittar man dom? Optimisten? För tillfället inte där jag tror iaf, det känns som att det aldrig skulle bli nått bra av det iaf. Det är omgärdat av en alldeles för osäker aura.

Svenska HL mocks avklarat, jag gissar på en femma kanske..(betyget) men vi får se, man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0