Partynight, har du nå nikotin till mig?

Cheese

Godmorgon välden!
Klockan är närmare tre och jag borde börja dra mig hemåt, men det finns väl ingen anledning tycker jag egentligen men. Pappa har tydligen kommit hem iaf, han va på julfest med jobbet igår, i sthlm. Men nu är iaf hela tjocka släkten hemma... jippii..

Igår fick jag en sån där känsla som jag får ibland. Vi var ute och gick och jag kände att jag skulle träffa mormor och att hon skulle typ halka eller nått ute och göra sig illa. Nått hemskt skulle hända. Idag, dagen efter får jag höra av mamma att mormor har varit väldigt sjuk, haft influensan, men börjar bli bättre. Sjukt scary, dont you think?

Ja igår då, Lina, Jenny, Hanna, Maya, Anna, Kajsa och jag lämnade Linas lägenhet för att gå till min blivande granne and tha party. Där fanns Jocke, Wille och Dennis redan och spelade guitarhero. Tjejerna kastade sig in i fajten och ägde alla! Eller ja, vissa var väl bättre än andra..haha, som det ska va!

Hanna och Jenny vääldigt fokuserade på the task ahead

Vissa for, andra dök upp, precis som det brukar vara och jag fick träffa lite nya grannar. Jag tror inte ens Jocke hade pratat med dom förut så snart blir det gårdsfest har vi bestämt! Haha vi ser väl hur det blir med det.

Frida dök upp lite senare och hon och jag hade mycket mer gemensamt än vi visste av, men det är en så lång historia att ingen orkar lyssna :P

Kalle, Robin, Jonte och Mustafa kikade också in en sväng under kvällen.

Dennis goes Blondii

Kvällen avslutades förstås på Max med en massa kända ansikten. Fick också ett väldigt trevligt telefonsamtal av min kära kusin som kommit till stan för helgen. Du får nog ta och höra av dig igen gumman, när du vaknat! =)

Nu ska nog jag och Lina ta och äta lite frukost, haha, vi hörs och ses!

PS. Appropå rubriken är det bara nya namnet för cigg, im no smoker, det vet ju alla ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0