Nystart för datorn!

Cheese

Godmorgon!
Min dator är numera nyinstallerad med alla program jag älskar och behöver. Bla. har jag nu utorrent, bästa torrentklienten enligt mig! Så nu har jag lite ny musik igen, bla. Lady Gagas album.



Annars så har jag också photoshop nu så nu jäklar blir det mycket bilder här! Haha, vi ser väl hur det går men ja, skulle bara ha hittat våran kameraladdare så jag kan använda den också.

Dagen har börjat med besök av farmor och farfar, lite fika och så. Dom hade varit på Nolia och loppmarknaden där och köpt en massa fika från någon tant där. Dom är ju för söta, sen har dom tydligen en till hund nu också. Hon heter Bianca and i like it, väldigt fint namn måste jag säga. Jag kanske lägger ut några bilder sen.

Vi hörs och ses, nu ska jag plugga maths! yey.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0