Morgonstund har guld i mun

Cheese

Mmm, tre mackor. En hård havremacka med keso + citronpeppar, en rostad med apelsinmarmelad + ost och en sista rostad med ost och skinka. En stor kopp te på det, rabarbergrädde så klart.

Julmusik, tänd ett ljus och låt det brinna, lugn, börjar först om en timma. Ska jag gå idag?

Skickade ett sms till min gamla innebandytränare inatt, han blev nog glad att höra av mig, kul! Jag frågade om hur det ligger till med lagen och så i Ersboda, min gamla kära moderklubb. Han svarade, det ser ut som det brukar ungefär. Han tränar div3 och jag var välkommen. Nu ska jag ta tag i det här, nästa vecka kör jag igång, eller efter jul. Måste hitta klubban först.

Snart är det dags att packa lådor.. Fast det går nästan lika bra efter nyår, vi ska ju måla om och sånt innan vi flyttar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0