Måndagmorgon, alltid lika underbar!

Cheese


Godmorgon godmorgon, jag har vaknat alldeles förtidigt idag märker jag! Jag var klar att fara för typ 40min sen och jag ska fara om 10, känns lite drygt faktist! Å andra sidan lär jag komma sent ändå, nu när jag har satt mig här liksom.

Dagens planer då, businesslektion, lunch, klassråd, håltimme (plugg) och matte. Juste, jag tänkte springa ner på gymmet en sväng efter skolan men det lär ju inte bli av, som vanligt. Hem och plugga ännu mer sen middag, ugnspannkaka med bacon, mmm smaskens! Efter det vill jag nog träffa någon levande som inte bara pluggar så vi ser vem det blir, kanske tom. en prommis? Efter det blir det mer plugg, kanske en tekopp.

Om jag har koll? Att jag har.

Kändes lite småstört det där men ändå haha, smsa efter middagen så får vi lite motion!

Det blir faktist att köpa en julklapp iår hade jag tänkt, kändes lite drygt på ekonomisidan men det är ju inte priset som betyder nått! Det är meningen bakom ;D haha, säger jag som inte köper några.. Jaja

Julklappsshopping med Anna i veckan dårå, juste! Ewe ville ha sällskap på stan idag en sväng, frågan är om jag överlever. Men vad gör man inte för systers skull?

Dagens outfit, for those who actually care.. ;D
o Svarta byxor (måste slängas och köpa nya)
o Vitt GinaTricot linne (nähä)
o Röd Canadien hoodtröja (da hitman, gratis är gott)
o Och sist men inte minst mina svarta ankelboots från Shanta (rea)


Mina är då svarta och utan kedja för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0