Living in stereo, or whatever..

Cheese

Även om det är ett tag kvar nu så är det de enda jag kan tänka på. Jag syftar inte på julafton utan flytten. Ska jag vara ärlig så har jag ingen julkänsla alls, är det december redan liksom?

Såhär kommer det iaf se ut, min dator är så cp att det var ett under att jag ens kunde få in bilden från telefon.. Det förklarar alltså varför jag inte orkat vända på den.


Jag har redan lekt Simon och Tomas (visst är det ikväll ;O) och målat väggar osv på ett annat papper men jag känner bara hur less jag blir. Allt ligger i framtiden, i Januari närmare bestämt. Bara en månad kvar men ändå.. innan det hinner det hända så mycket.

Julen har iaf flyttat in, ja iaf så mycket som känns passande i ett hushåll som snart ska bli nerpackat igen. Kylskåpet är laddat med mat i mängder, allt ifrån prinskorv till kalvsylta, vilket förövrigt är supergott! Juste, inte att förglömma! 4-5 stora flaskor senap, pappa ska ju överleva till nästa helg ;D

Nu ska jag inte skriva sådär superlångt igen, vem orkar läsa liksom? Dessutom är alla ni därute lite halvtaskiga på att kommentera, men det kanske ordnar upp sig senare, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Mr D

Ofta skriva så där, då måste man ju kommentera :P

2008-12-01 @ 19:33:06
Postat av: Jenny

Morsan har försökt lura i mig att prova kalvsylta i flera år nu...

Hon har aldrig lyckats ;)

2008-12-01 @ 20:04:46
URL: http://walkingourway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0