Live your life

Redhead

Har precis ätit middag. Ibland när min kära mami inte riktigt vet vad vi ska äta så gör hon alltid kycklingkebabsrulle. Allt som behövs är ju egentligen - Tortillabröd, kycklingkebab, sallad, gurka, tomat, mangoraja dressing(asgott) och rostad lök ;p Det är värt.

Har bestämt att det blir julklappsköp i veckan, antingen nu eller aldrig, Och i år blir det att dra ner på julklapparna lite grann. egentligen så byter man ju bara pengar emellan varann och det är som sagt lite onödigt, dock så älskar jag att få julklappar!!

Sitter just nu och spelar shack mot datorn. Guess what, I'm not winning. Jag har fastnat för såna här strategispel och nu vill jag spela mot en person istället för datorn. Jag skyller på att datorn tänker typ 1000 steg före mig så det är därför jag förlorar. Wanna play with me?

Och jag har ingen chans att fixa hem musik på den bärbara datorn som jag just nu sitter vid så jag spelar samma musik som jag jämt har lyssnat på. Okey, jag anser mig själv att ha väldigt bra musiksmak men jag vill ha lite nya låtar ;p
Nu ska jag beställa från Oriflame.se och sen räkna lite mer matte. Quadratic modelling....Vad det nu är..

You thought you could give up for a while
Lay down to rest so you closed your eyes.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du har ett fysiskt schackspel så spelar vi på lovet! dock så har jag spelat schack typ 1 gång i mitt liv, så en uppfräschning av reglerna behövs

2008-12-13 @ 14:18:51
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0