It's just not just

Redhead


Jag vet inte riktigt varför tiden har gått så fort som det har gjort de senaste timmarna men nu är klockan 8 och jag blev sugen på nått gott.
Min kära vän Joel har iaf kammat hem någon nu. Du och Ingemar kommer bli väldigt lyckliga tsm och jag vet att det är illa att han väljer dig istället för mig, men det är sånt man får ta :)

Har läst på om Etik och moral så nu är jag haj på det! Förhoppningsvis iaf..

Ska bara tillägga att jag har en advent stjärna hängande i mitt fönster nu och det ger en lagom julig känsla.
Ska dra vidare nu. Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Adventsstjärnor är ändå höjden av julkänsla! Kanske därför jag inte har någon..

2008-12-01 @ 23:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0