Höjj!

Cheese

Im whinin' up, eller nått haha. Lina är i duschen, ja eller på toa iaf, tror det är sminkdags. Idag blir det inga skobilder, tror jag. Näe, det blir inge.. Jag ska ju på fest ikväll! Eller ja, det kommer bli sjukt roligt iaf, trevligt sällskap bra musik osv.

Idag har jag mest sprungit på stan med Lina, kikat lite på nyårskläder och så. Mest av allt skulle jag behöva mig ett par svarta jeans, alltså riktigt svart-svarta som inte blir grå efter ett tag.

Just nu har jag på mig en lila tunika, lånat av lina, strumpbyxor som vi hoppas ska hålla ett tag och tjocksockar made by mormor! ;D Om Lina kan komma hit snart så tänkte jag ta ett kort men ja.. ni vet hur det kan vara med girlsen ;P pics kommer iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0