Framtidsutsikter

Jag sitter faktist för stunden och läser på inför environ imorgon. Kors i taket säger väl alla, men lite energi kan jag nog lägga ner. Min taktik var ju faktist att lära mig något av det första provet och sen ta med det till idag, så nu hittade jag häftet som jag inte har läst. Där fanns ALLT jag inte kunde, det handlade om ca.5 olika saker som jag aldrig hört talas om.

Vad ska du göra imorgon? Det är ju luciavaka! Tradition för fan, jag önskar jag kunde vara med goda vänner, tända en massa ljus överallt i vintermörkret, baka lussebullar och spela monopol. Det hade vart en grand slam för mig, men nu blir det så trevligt som att jag ska jobba imorrn. Faast, ni som känner mig vet att jag tycker det är rätt roligt så jag ska väl inte klaga.

Idag färdades jag tillbaka i tiden, till den tid jag bodde på Ersboda och spelade fotboll + innebandy för glatta livet. Jag har nämligen vart och kikat på mitt gamla lags innebandyträning och nu är jag sååå sugen! På måndag/tisdag lär jag träna för första gången och det känns skönt att veta att some things never change. Alla var lika glada och trevliga som alltid så det här blir kanon tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0