Ever had a deja vu? Gucci vs Bianco Footwear

Cheese

Som de flesta därute nu borde ha förstått så är jag smått skogalen och väljer varje dag typ 4 par nya som jag bara älskar. Men ibland känner man igen nånting som man har sett nånstans. För mig är Gucci ett se-men-inte-röra-märke och Bianco ett som är nästan uppnåeligt och som dessutom finns i vår lilla stad, men kolla här då, vissa saker finns ju faktist inom räckhåll, även om det inte nu står Gucci på lappen.


Gucci ^

Bianco ^


Gucci ^


Bianco ^

Ibland undrar man vad de tänker, skor ska vara speciella, enligt mig. De övre stövletterna med nitar på var faktist okej enligt mig, för de var snyggare med rynkat skaft än rakt. Men skaftet hos Gucci kan ju då va så pass mjukt att det går att rynka, men hur skulle jag kunna veta. Jag är bara en fattig 17åring i Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0