Emma är en slarver

Cheese

Hejhajhoj allihopa ute i världen!

Imorse var jag hos sjukgymnasten och var vääldigt trött. Ryggen kändes rätt bra trots att jag inte tränat nått (tihi) fast jag borde ha gjort det sen sist. Men iaf så lyckades jag i farten lämna min telefon där så nu ligger den där tills jag orkar hämta den. Ska jag vara ärlig känns det rätt skönt att vara utan ett tag! :P

Dagen har spenderats med min gamle arbetskamrat och fellow student Viktor. Det har ätits pizza och kakor och dessutom såg vi en kanonrolig film som heter Onion Movie, riktigt rolig! Haha

Imorrn blir det tandläkarbesök och skola, suprise suprise, och ja just! The IB Christmas-party! Shiat va skoj, vi ser väl.. Känns ju som att jag bara är en börda egentligen i sånna här sammanhang, risgrynsgröt på soyamjölk är väl inte det alla brukar göra :/

Men puss och hej, och glöm ej,
att telefonen ej är här och att jag en slarver är! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0