Bojkotta skolböckerna?

Cheese


Just nu känner jag mig ungefär som min käre vän här, jag känner helt enkelt för att bojkotta skolböckerna. Varför inte bojkotta skolan överhuvudtaget när man liks håller på?

Lina ville typ se på film (igen) ikväll, det lät som en riktigt bra idé. Just nu är jag bara blöt och kall och hungrig så lite chips, te och mys kändes guldvärt. Men snart är det middag och hör och häpna, det blev isterband?! Jag skrev ju imorse om pannkaka men näedå, min pappa är senil så det blev ISTERBAND. Det är en sån där typisk sak som man verkligen undrar vad det är i.. Huvvaligen, nu skulle man ha vart vegan.

Appropå film igen då, jag vill ju inte se film egentligen, jag vill se GossipGirl! Det var ju skitlänge sen och jag saknar verkligen det. Ska se om jag inte kan muta det lilla gossipgirl-trollet med lite godis ikväll så kanske det ordnar upp sig =P

Igår såg jag och Dennis förresten senaste Bond-filmen. Jag vet, jag är inte tidig men den va faktist riktigt bra enligt min mening. Jag gillar faktist Bond-filmerna skarpt, synd bara att de nyinspelade har tappat lite av den gamla Bond-känslan.

Näe nu blir det isterband snart, huvvaligen, med potatis.. jaja, jag överlever väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0