2(2+x)

Redhead



Nej jag pluggar inte matte just nu och titeln hör verkligen inte till med nånting som händer i mitt liv just nu. Jag har bara en ovana att skriva titel efter det första jag kommer  tänka på. Och av någon anledning tänkte jag på matte (?) What's wrong with me? Arbetsskada säger jag bara...snart sitter jag i tvångströja och mumlar deadlines extended essay finals oral presentations (Inside joke)

Har någon ett par spikskor att låna ut till mig!? Vet inte hur många gånger idag jag har glidit runt på isgatorna med armarna ut i luften och skrikit oj! Sen när man äntligen får balansen tillbaks så fortsätter man att gå som ingenting har hänt och hoppas på att ingen har sett dig! Lite pinsamt är det...

Call me crazy men jag gillar Brittans nya. Womanizer och Circus, inget fel med dom.
Men min favorit kommer alltid vara mr.Marshall Matters aka Eminem. Favvo låten "the way I am"!

Som sagt, vi taggar nyår! Nu får vi se vars allt leder sig men det löser sig :) Nu ska jag fixa lite kaffe och tyvärr har jag ingen 8koppars bistro kanna så jag får nöja mig med två :P
Bye


Kommentarer
Postat av: EmiZ

Köp sporrar som gamla tanter har på skorna! Då halkar man ej ;)



Meh, härmis, jag va först med att digga brittan ;)

2008-12-02 @ 22:33:18
Postat av: Anonym

jag seger bara hahahaahhahaahah spik skor hahahahahaah marshal matters aka Eminem :) (L)

2008-12-04 @ 09:54:57
URL: http://xhellzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0